Dröm om mig i natt



dröm om mig i natt, att jag är vid din sida
tårarna som är bevis på att du har fått lida
Dröm att jag tårkar bort dom med handen som håller din
Hur jag viskar i ditt öra att du är bara min
Dröm om hur jag jag drar dig närmare mina hjärtslag
Att just nu finns det bara du och jag
Dröm om hur jag  bevisar min kärlek till dig min själsfrände
Hur jag bevisar att du är den ende
Dröm om mig inatt mig för jag ej är där
För jag kommer drömma om dig, den jag håller kär

Det finns inget jag hellre vill än att vara hos dig varje minut
Att våran tid tillsammans aldrig får ett slut
För du får mitt hjärta att åter slå
Jag som trodde att det aldrig skulle gå
Du får mig att uppskatta allt livet har mig gett
Då får mig att se världen på ett helt nytt sett
Men jag skulle lika gärna kunna vara blind
Aldrig åter känna smekningen från en vind
Om jag inte kan dig se, om jag inte kan känna dig nära
För att veta att du inte finns där skulle mig förtära
Så när jag somnar, jag om din skönhet och beröring drömmer
För det är minnena som jag aldrig glömmer

Förlåt att jag inte finns hos dig där i natt
Och gör mitt bästa för att locka fram ditt skratt
Förlåt att jag inte ligger brevid
Men med dig vill jag spendera all min tid
All tid är för lite, inte ens en för alltid skulle räcka till
För att älska dig så länge som jag vill
Men dröm älskling att jag är hos dig
Så kommer du i ditt hjärta känna mig

Dröm älskling, sedan gör jag allt till verklighet
Så kan vi drömma vakna i en evighet

Kommentarer
Postat av: Niklas Thom

Ahhh så fin.. duktiga du, skriv en bok :) <3

2011-08-09 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0