Mina minnen kommer och går





Mina minnen kommer och går
det är det enda jag har som verkligen består
Minnerna med dig som huvudkaraktär
När jag känner mig ensam mot det förflutna då bär
Minns allt du sade, allt du gjorde för att få mig att le
Men också tårarna som blev stjärnorna jag nu kan se
Jag saknar din närhet, jag saknar din röst
Vem ska jag nu till söka till när jag behöver tröst
Nej, istället söker jag till flykt, flyr som allt som finns
Till de lyckliga dagar som jag minns

Igår, jag befinner mig fortfarande i igår
Där du fortfarande jämte mig står
När allting var så anorlunda, där allt var som det skulle vara
Det är just de stunderna jag borde hos mig själv bevara
Men då var jag otacksam för du stunderna vi dela
Allt jag tänkte på var hur mycket du kunde fela
Jag glömde finnas där för dig, jag glömde fråga hur du mår
Men nu om jag skulle yttra de orden, jag vet inte om dom dig når
Jag är fylld av ånger, jag borde gjort allting på ett annat sätt
Om jag fick göra om allting, så skulle jag göra allting rätt
Jag skulle ta tillbaka allt jag sa, och säga det du behövde höra
Men nu är det för sent, nu kan jag inte din kind beröra
För jag lever i idag, jag tvingas gå framåt medan tiden går
Förlåt mig min älskade, jag hoppas du förstår

Allt jag har är mina minnen som får fylla min saknad efter du försvann
Tiden har gott, din lilla pojke har nu blivit en man
Jag undrar om du fortfarande var här. om jag kunde åter se dig
Om du skulle se vem jag har blivit, skulle du vara stolt över mig
Skulle du älska mig även om jag fortsatte utan dig vid min sida
Skulle du förstå att även om det inte var ditt fel så fick jag lida
För när du försvann så tog du en del av mig med dig dit jag inte kan nå

Och den delen kan jag aldrig tillbaka få
Så resten av livet förblir jag trasig, kommer aldrig bli riktigt hel
Och jag vet min älskling, det är inte ditt fel
Men jag längtar tills den dagen då jag kan åter vara i din famn
Du som jag älskar, du med samma efternamn


Kommentarer
Postat av: Lilly

8( <3

2011-03-05 @ 14:11:19
Postat av: Louise Johansson

Lika bra som alltid <3 och måste bara säga att jag verkligen älskar bilden!!

2011-03-11 @ 00:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0