Karma är en bitch älskling



Du sa att du älskade mig, behövde mig i ditt liv
Men sanningen är, jag var ett tidsfördriv
Du njöt av att se mig krossas av ditt föräderi
Men vänta du bara tills jag släpper vreden fri

Jorden kommer skaka, som mina händer gjorde då
Himlen ska mörkna, himlen som du aldrig kommer nå
Du kommer hamna vid slutet av klippans kant
Och då kommer vi se vad som verkligen var sant

Karma är en bitch älskling, det måste du förstå
Krossa mig, och du samma öde måste få
Jag föll, så i rättvisans namn är det nu din tid
Nu när stunden är kommen, kommer jag få frid

Även fast jag gav dig all min kärlek och mitt stöd
Slet ut mitt hjärta, och jag levde fast jag var död
Du fick mig tappa all min styrka som jag bar
Du lämnade mig med massa frågor utan svar
Du tog allt som någonsin för mig har betytt
Men nu är det min tur att ta tillbaka allting på nytt
Ett liv ska jag åter igen få utan dig i det
För det är ditt liv jag kommer ta så du vet

Min hämnd kommer bli så ljuv som det kan bli
Så underbar och vacker, min monami
När valde att leka med mig gjorde du ett stort misstag
För den som kommer vinna, det är faktiskt jag

Vinden leker med håret du än gång smekt så ömt
Regnet slår i ansiktet som du säkert hade glömt
Så ger dig en sista kyss och säger farväl en sista gång
Och med en knuff faller mannen med ett hjärta av betong
Till slut flyter hämndens otroliga kraft i blodet mitt
För ditt öde tog slut, och karman har gjort sitt
Men du kan inte för detta klandra mig
Det var du som fick mig att älska dig



Kommentarer
Postat av: -

kom tillbaka bubbalicious!



/följare

2012-04-08 @ 22:40:30
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0