cupid, you are fucking stupid



Det verkar som alla har någon underbar
Verkar som jag är den som blev kvar
Den där pusselbiten som inte passade någonstans
Jag är den som förlorade en chans till romans
Det verkar som mina händer i fickorna får stanna
Medans alla håller handen i den som gjorde drömmarna sanna
Alla verkar ha bliviit träffade av cupids pilar så hårt
Så cupid jag tror faktiskt jag förtjänar att höra förlåt
För cupid, you are fucking stupid

När jag trodde att jag fann den så hade jag fel
Något falskt som verkar vara äkta och gjorde mig hel
Men egentligen i bitar jag sakta föll isär
Jag är den som ingen riktigt har hållt kär
Jag har haft svin, bedragare, själviska och så
Jag har haft dem som aldrig sagt hej då
Jag har haft ytliga och hemska, utnyttjat mig
Och den jag har att klandra, det är dig
Varför kan inget faktiskt inom mig se
Att jag har någonting jag kan ge
Varför förblir mitt hjärta gömt
Är jag den som kärleksguden glömt
Ja, för cupid, you are fucking stupid

När jag tror att du entligen har insett vad du gjort
När jag tror du har skickat mig ett hjärta så stort
Med en bärare så underbar, som mig har sett
Märker jag att du till en annan har den gett
Jag går ensam genom dagarna, och väntar intensift
På att kärleken i mitt liv ska göra en visit
Att någon ska se mig för den jag är
Finna att jag kan fylla dess begär
Att ha en famn att krypa tryggt in i
Att du och jag förvandlas till ett vi
Någon som vill kyssa mig god natt
Någon som älskar att höra mitt skratt
någon som får mig att känna mig värdefull
Någon som skulle göra allt för min skull
Till slut höra orden jag älskar dig mer än någon annan gör
Men cupid, du är den som mina drömmar förstör
Krossas mitt hjärta som ingen ännu fått
Varför cupid har du ifrån mig gått
Jo för cupid, you are fucking stupid

Kommentarer
Postat av: a,m,a

Kolla våran blogg !!! :)

// Marie Lindström. Kramiz

2011-11-21 @ 14:09:14
URL: http://ingenhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0